Z serii zabaw ogniem w Photoshopie, powstaje kompozycja ogniem wewnątrz karty. Grafikę tworzymy od podstaw, łącząc kilka zdjęć.
Przy użyciu odpowiednich masek i trybów mieszania można „zamknąć” zdjęcie płomieni w karcie do gry. Jest to jednak nieco trudniejsze niż dodanie pojedynczego języka ognia, ze względu na konieczność pracy na kilku warstwach i zaznaczeniach.
Zacznij od zaimportowania obydwu zdjęć do kompozycji w Photoshopie.
Zdjęcie przedstawiające płomienie należy przeskalować i obrócić tak, aby na obszarze karty było jak najmniej ciemnych miejsc. Ułożenie w taki sposób pojedynczego zdjęcia może być trudne, dlatego najlepiej jest skopiować warstwę i nadać jej tryb mieszania Jaśniej.
Aby usunąć ze zdjęcia powtarzalność dobrze jest nieco zniekształcić drugą warstwę, np. za pomocą narzędzia Stempel. Po tej operacji scal obydwie warstwy.
Kolejnym ważnym punktem jest stworzenie zaznaczenia karty. Aby to zrobić zaznacz białe elementy obrazu za pomocą Różdżki i skopiuj je na nową warstwę.
Obszary w środkuj najszybciej jest zamalować zwykłym białym pędzlem. Warstwa razem z tłem powinna wyglądać tak, jak na screenie poniżej.
Zaznacz ostatnio utworzoną warstwę (Ctrl + kliknięcie na miniaturkę w panelu warstw) i na jej podstawie utwórz maskę warstwy dla płomieni.
Pierwsza część jest już prawie gotowa. Oczywiście aby efekt można było uznać za udany należy włączyć do kompozycji oryginalny obrazek na karcie. Jest to stosunkowo proste. Ponieważ karta jest prawie w całości biała wystarczy tylko ukryć warstwę która służyła nam za źródło zaznaczenia, a na warstwie z płomieniami użyć trybu mieszania Mnożenie.
W drugiej części poprawimy spójność całej kompozycji oraz dodamy kilka elementów wychodzących poza kartę.
*Zdjęcie płomieni pochodzi z serwisu morguefile.com.