Superhot jest FPS’em z dość nietypową mechaniką, którą możemy przetestować od 21 lipca na Playstation 4 a wcześniej na Xboxie One i komputerach osobistych. Gra bazuje na silniku unity i oferuję sporą dozę zabawy chociaż dość krótkiej.
Poczuj się jak John Wick
Przy pierwszym kontakcie z grą nie wiedziałem za bardzo jak ona działa. Jednak kiedy pojąłem zasady działania czasu w tym tytule, automatycznie miałem wizję bohaterów filmów akcji, którzy robili kosmiczne rzeczy w filmach – jednego przeciwnika zastrzelił, drugiego trafił w głowę rzuconą butelką i zabrał mu broń a dzięki niej śmiertelnie postrzelił trzeciego. W momencie kiedy przechodziłem kolejne poziomy zaczynało mi to wychodzić coraz lepiej i płynniej. Zacząłem wtedy kombinować i narzucać sobie cele, których tytuł ode mnie nie wymagał.
Czas płynie razem z Tobą
Możliwość wykonywania ewolucji takich jak w/w bohaterowie filmów akcji mamy dzięki nietypowemu powiązaniu ruchów naszej postaci z czasem. Dokładnie wygląda to tak, że czas przez większość czasu gry płynie jedynie w momencie kiedy nasza postać wykonuje jakąś akcję (wyłączając z tego rozglądanie się). Przeładowanie strzelby jest możliwe tylko w momencie kiedy się poruszamy ale w tym momencie poruszają się też przeciwnicy i dla mnie znacznie korzystniejsze od drugiego strzału było po prostu rzucenie strzelbą w przeciwnika a następnie wykończenie go w walce w ręcz lub zabranie jego broni i wystrzelenie w stronę adwersarza.
Oprawa graficzna
Superhot stworzony został na podstawie zestawienia kontrastów – przeważnie białe lub jasno szare podłoże czy też ściany otoczenia i czarne przedmioty oraz czerwone postacie. W moim mniemaniu miało to na celu sprawienie by gra była jak najbardziej przejrzysta co w zupełności powiodło się polskiemu studiu.
Reasumując.
FPS wydany przez Polaków nie posiada zbyt rozbudowanej fabuły jednak nie sprawia to, że tytuł jest nudny czy też słaby, ponieważ największym atutem gry jest mechanika pozwalająca nam na przeróżne podejścia do każdego z poziomów. Możemy bawić się nawet w Neo z Matrixa i unikać pocisków a to dla niektórych wystarczający powód by spróbować zagrać w tą grę!
• liczne cele i osiągnięcia do zdobycia
• możliwość ukończenia każdego z poziomów na kilka sposobów
Pamięć: 4 GB RAM
Karta graficzna: GeForce GTX 650 (1024 MB Ram)
Miejsce na dysku: 4 GB dostępnej przestrzeni
*Grafiki pobrane ze strony G2A.com , superhotgame.com, store.steampowered.com